maandag 1 februari 2010

En er is een begin!.. & there is a start!

~*~

Tjah, moet toch toegeven dat het wel erg leuk is!
Maar alsnog, voorzichtig, er is dus een start! Toch wel erg schattig al die stofjes!!

Het plan is om zeshoekjes samen te voegen tot bloemetjes. En uiteindelijk moet het een twee persoons quilt worden. Haha ik ga daarom geen tijd verbinden aan dit project en dit zijn nog lange niet alle stofjes die ik ga gebruiken, maar het gaat ongeveer wel in deze kleuren verder.



~*~


I need had to admit, this is really fun!
But still carefull in it, anyway there is a start! So cute all this stuff!!

The plan is to make flowers and put it together into a guilt. Eventual it's going to be a quilt for a bigger bed, how do you call a bed for two persons in english hehe, really can't figure the word:P. This idea is not bounded at time, but I see how long it takes got enough time. Ofcourse there is much more necesarry to make such a big quilt, but it will be the same colours on the pictures.

4 opmerkingen:

  1. Tjonge....... ik sta versteld: een echte quiltster..... Leuke stofjes; dat gaat je vast en zeker lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de resultaten, zijn die er al?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke achtergrond en blog-hoofd.... :))!
    En hoe is het met de hexagonnetjes??
    8P)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond toevallig jouw blog - leuk! Hoe staat het met de hexgonnetjes? Inmiddels zijn er overal tuintjes aan het groeien en als je hier kijkt

    http://journeyofaquilter.blogspot.com/2000/06/sign-in-sheet-for-june-9-2010.html

    Vind je iedere week een lijstje waar je, als je een bloem gemaakt hebt, je link op kunt zetten zodat andere quilters je blog bezoeken. Het werkt heel inspirerend & motiverend!

    Ik heb ook even naar de muziek geluisterd, erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen